Włocławek reaktywacja

Kultowe słoiczki ketchupu Włocławek kojarzą chyba wszyscy, charakterystyczny wygląd i smak to jego znaki rozpoznawcze. W listopadzie z nieukrywaną przyjemnością rozpoczęliśmy komunikację marki na Facebooku: facebook.com/Wloclawek.ketchup Współpraca okazała się nie tylko przyjemna, ale także efektywna! W ciągu niecałych 2 miesięcy zdobyliśmy ponad 10 000 fanów ketchupu w słoiczku – lubimy to! Przeprowadziliśmy konkurs fotograficzny, podczas którego fani pokazali nam sentymentalne zdjęcia z przeszłości. W okresie świątecznym przygotowaliśmy grę w poście, opartą na mechanizmie Stick&Play. Zabawa polegała na ułożeniu w linii co najmniej trzech jednakowych elementów; można było przepaść na klika godzin – szaleństwo! A to dopiero początek naszej ketchupowej przygody z Włocławkiem.

Klient:Agros Nova Brands

Data:grudzień 2014

SPRAWDŹ ONLINE
portfolio_włocławek_fanpageportfolio_włocławek_konkursportfolio_wloclawek_grafikaportfolio_wloclawek_zdjecia

Kontakt

Planujesz działania w internecie? Podeślij nam brief!

Podeślij nam maila, zadzwoń lub wpadnij na kawę.