Strategy Planner

Strategy Planner w Kamikaze odpowiada za planowanie strategii działań marketingowych dla klientów agencji.

 

Do jego zadań należy:

 

  • analiza briefów i zapytań, udział w briefingach,
  • planowanie i udział w realizacji strategii komunikacji marketingowej, szczególnie w digitalu,
  • pozyskiwanie danych z różnych źródeł,
  • planowanie, analiza i ocena efektywności realizowanych działań,
  • prowadzenie spotkań kreatywnych w agencji,
  • reprezentowanie agencji na spotkaniach z klientami.

 

Wymagania:

 

  • min. 2 lata doświadczenia w pracy w agencji digital,
  • doświadczenie w planowaniu działań internetowych z uwzględnieniem różnych kanałów komunikacji (social, search, mobile, www) i różnych systemów reklamowych,
  • umiejętność czytania ze zrozumieniem, przywiązywanie wagi do szczegółów,
  • bardzo dobra znajomość trendów, kierunków rozwoju, specyfiki treści internetowych,
  • umiejętność prowadzenia analiz oraz znajomość narzędzi analitycznych i monitorujących (np.: Google Analytics, Keyword Planner, Sotrender, Brand24),
  • dobra znajomość języka angielskiego.

 

Wybranej osobie zaproponujemy:

 

  • bardzo dobrze napisane briefy od największych marek w Polsce,
  • dużą samodzielność i możliwość proponowania innowacyjnych rozwiązań,
  • pracę w ramach umowy o pracę, w centrum Łodzi,
  • uczestnictwo w spotkaniach branżowych, szkoleniach i konferencjach, także w roli spikera.

 

Jeśli chcesz do nas dołączyć –  prześlij CV i list motywacyjny na rekrutacja@kamikaze.com.pl.

Kontakt

Planujesz działania w internecie? Podeślij nam brief!

Podeślij nam maila, zadzwoń lub wpadnij na kawę.