SOCIAL MEDIA SPECIALIST

Social Media Specialist w Kamikaze odpowiada za realizację projektów w mediach społecznościowych.

 

Do jego obowiązków należy m.in.:

 

  • tworzenie planów komunikacji marek w mediach społecznościowych,
  • planowanie, prowadzenie, współtworzenie komunikacji marek w mediach społecznościowych,
  • komunikacja z użytkownikami,
  • współpraca z zespołem, grafikami etc.
  • przygotowywanie analiz i rekomendacji dotyczących komunikacji marek w oparciu o narzędzia do monitoringu social media,
  • czuwanie nad jakością komunikacji.

 

Social Media Specialist w Kamikaze powinien mieć:

 

  • doświadczenie w samodzielnej realizacji projektów związanych z komunikacją marketingową w internecie,
  • łatwość w przelewaniu myśli na papier i doskonałe posługiwanie się językiem polskim,
  • umiejętność pracy z briefem, dobrą znajomość nowości i trendów w marketingu,
  • nastawienie na realizację celów klientów – podejście biznesowe i strategiczne,
  • doświadczenie w planowaniu i realizacji komunikacji marki w mediach społecznościowych (Facebook, You Tube, Instagram, Twitter, i inne),
  • umiejętność pracy w grupie,
  • wytrwałość w osiąganiu wyznaczonych celów,
  • kreatywność i umiejętność analitycznego myślenia,
  • dobrą znajomość języka angielskiego,
  • świetne wyczucie estetyki,
  • mile widziana podstawowa znajomość oprogramowania monitorującego (Sotrender, Brand24) oraz umiejętność efektywnego wykorzystywania uzyskanych informacji w zarządzaniu społecznością.

 

Wybranej osobie proponujemy:

 

  • pracę z wiodącymi w swoich branżach markami,
  • możliwości rozwijania kompetencji i podejmowania nowych wyzwań,
  • wynagrodzenie w oparciu o umowę o pracę,
  • dobrą atmosferę w kreatywnym zespole specjalistów.

 

Jeśli chcesz do nas dołączyć – prześlij CV i list motywacyjny na rekrutacja@kamikaze.com.pl.
Brakuje Ci doświadczenia? Aplikuj i zapytaj czy planujemy stworzenie stanowiska juniorskiego.

Kontakt

Planujesz działania w internecie? Podeślij nam brief!

Podeślij nam maila, zadzwoń lub wpadnij na kawę.