L’Oréal True Match

Marka L'Oréal Paris zaplanowała na koniec lata 2015 zastąpienie ulubionego podkładu kobiet - True Match produktem o ulepszonej formule, w nowym opakowaniu i rozszerzonej gamie kolorystycznej.

Klient:L'Oréal Polska

Data:sierpień 2015

true match

podkład numer jeden na świecie

Wyzwaniem w projekcie było przekonanie Polek do zmiany
i sprawienie, żeby uwierzyły, że ich ukochany True Match może być jeszcze lepszy.

zobacz za co polki pokochały true match

Cele projektu:

relaunch produktu relaunch produktu
utrzymanie pozycji lidera utrzymanie pozycji lidera
budowanie love brand budowanie love brand
Podczas fazy teasingowej 150 blogerek, które które testowały wcześniejszą formułę podkładu True Match, otrzymało od nas spersonalizowane przesyłki. W każdej paczce znajdował się nowy, ulepszony True Match, w ulubionym odcieniu blogerki, oraz 2 odcienie z nowej gamy, które również mogą pasować do cery influencerki.
img-1 img-2
Na landing page zamieściliśmy materiały edukacyjne informujące o nowej formule, w tym aplikację Dobierz odcień, oraz aplikację konkursową, zamienioną później na bazę opinii Polek pozyskanych w trakcie konkursu.

Dodatkowo zostały przygotowane materiały video, w których zwykłe Polki mówią, dlaczego kochają swój True Match.

Przygotowaliśmy pełną emocji, lokalną wersję filmu reklamowego, w którym zwykłe Polki mówią, dlaczego kochają swój True Match. Film był elementem landing page oraz został wykorzystany w kampanii. Specjalne, krótkie wersje video, w których poszczególne bohaterki opowiadały o swoim True Match, zostały użyte jako teaser.

Czy wiesz za co Polki pokochały True Match? – lokalne video.

podklad-1
podklad-2
podklad-3
podklad-4
Źródło: www.facebook.com/lorealparispolska
Mechanizm zakupowy: konkurs prowadzony na landing page połączony był z generowaniem kuponów rabatowych i przekierowaniem do punktu sprzedaży.

Długotrwały efekt - content w sieci:

pozytywnych wpisów, dotyczących nowej formuły True Match, opublikowanych przez znane blogerki
wyświetleń filmu na Youtube
wypowiedzi Polek, za co pokochały True Match
KPI konkursu
konkurs: za co kochasz swój true match?
kupony zniżkowe
aplikacja webowa: znajdź swój true match

Aktywacja doczekała się swojej zimowej kontynuacji.

Konkurs „Idealna zima z True Match” – zaangażowanie konsumentek poprzez Facebook.

W trakcie tej aktywacji wspierana była również ikoniczna szminka Color Riche i jej zimowe odcienie.

Odświeżenie landing page, dedykowanego nowej formule. Przedstawienie zimowej odsłony podkładu True Match.

Kontakt

Planujesz działania w internecie? Podeślij nam brief!

Podeślij nam maila, zadzwoń lub wpadnij na kawę.