Orange Warsaw Festival

Orange Warsaw Festiwal to największy miejski festiwal w Polsce. W 2013 r. stanęliśmy przed zadaniem promocji festiwalu oraz budowaniem pozytywnego wizerunki jego tytularnego sponsora - marki Orange. Postanowiliśmy zaangażować osoby skupione na Fanpage'ach Orange Polska oraz Orange Warsaw Festival do zabawy w przygotowania do Festiwalu w 3 etapach: make noise with Orange – prowadzenie prób zespołu, let’s move with Orange – trening tańca, be smart with Orange – quiz wiedzowy. Wszystko to w formie interaktywnych gier w ramach aplikacji konkursowej na Facebooku. Efekty: 2,5 tygodnia = ponad 18 tysięcy unikalnych uczestników = ponad 25 tysięcy wysłanych zaproszeń do aplikacji.

Klient:Orange Polska

Data:maj 2013

SPRAWDŹ ONLINE
portfolio_OWF_2013_infografikaportfolio_orangewarsawfestival_banerportfolio_orangewarsawfestival_ikonografika portfolio_orangewarsawfestival_edytor portfolio_owf_2013_graportfolio_owf_2013_gra_taniecportfolio_owf_2013_quiz

Kontakt

Planujesz działania w internecie? Podeślij nam brief!

Podeślij nam maila, zadzwoń lub wpadnij na kawę.