Testowanie produktu L’Oréal Paris Wild Ombrés

Marka L`Oréal Paris wprowadziła na rynek innowacyjna koloryzację Wild Ombrés pozwalającą samodzielnie uzyskać efekt modnych włosów gwiazd, a my w związku z tym przeprowadziliśmy dla marki akcję konsumencką ON.  Tym razem L`Oréal Paris zaprosiła swoje fanki do Wielkiego testowanie nowych farb do włosów Préférence Wild Ombrés oraz dzielenia się opiniami na ich temat. Kobiety chętne do wypróbowania nowoczesnej koloryzacji na swoich włosach zgłaszały się za pośrednictwem aplikacji udostępnionej na portalu Facebook. Rekrutacja wsparta została kampanią social ads. 500 laureatek konkursu miało możliwość osobiście przetestować farbę i podzielić się swoją opinią wypełniając formularz w aplikacji. Wybrane recenzje zostały opublikowane, a wszystkie stanowiły bazę do opracowania statystyk. Efekty: ponad 18 tysięcy wejść do aplikacji . ponad 5,5 tysiąca kobiet chętnych do samodzielnej zmiany koloru włosów i podzielenia się opinią . 92% testerek poleciłaby produkt swojej przyjaciółce.

Klient:L'Oréal Polska

Data:marzec 2013

portfolio_loréal_paris_wild_ombrésombre_grafikaportfolio_loréal_paris_wild_ombrés_odcienieportfolio_loréal_paris_wild_ombrés_zastosowanieportfolio_loréal_paris_wild_ombrés_zasadyportfolio_loréal_paris_wild_ombrés_formularz portfolio_loréal_paris_wild_ombrés_formularz2

Kontakt

Planujesz działania w internecie? Podeślij nam brief!

Podeślij nam maila, zadzwoń lub wpadnij na kawę.