L’Oréal Paris Men Expert

L'Oréal Paris Men Expert  w 2014 przyjęła nową platformę komunikacji „Ty i Twoja skóra w najlepszej formie”, która silnie osadza markę w kontekście zdrowego trybu życia, aktywności sportowej, a w szczególności sportów miejskich. Kamikaze wraz z Klientem przygotowała pierwszą aktywację w ramach nowej strategii, mającą na celu m.in. promocję nowego produktu i wzrost sprzedaży całej marki. Działania pod hasłem: „Ty i Twoja skóra w najlepszej formie z Pure Jatomi” zostały oparte o cross-promocję z liderem fitness w Polsce – klubami Pure Jatomi Fitness. Każdy, kto zakupił produkt Men Expert i dokonał zgłoszenia na stronie www.menexpert.pl, mógł odebrać aż 5 darmowych wejść do jednego z 35 klubów Pure Jatomi Fitness. Dla klientów Men Expert przewidziane były też zniżki na zakup rocznego abonamentu w Pure Jatomi Fitness. Promocji towarzyszył konkurs „Rzuć wyzwanie zmęczeniu z Men Expert”, w którym osoby, które kupiły produkt Men Expert walczyły  o kamerę Go Pro Hero3 i ponad 100 innych nagród. Działania wsparte były intensywną kampanią online, materiałami w punktach sprzedaży i klubach Pure Jatomi Fitness. Kamikaze zapewniło Klientowi pełną obsługę obu akcji – od pomysłu, poprzez nawiązanie i koordynację współpracy barterowej z kluczowym partnerem, obsługę formalno-prawną, aż po wyłonienie zwycięzców, zakup i wysyłkę nagród.

Klient:L'Oréal Polska

Data:kwiecień 2014

SPRAWDŹ ONLINE
portfolio_man_expert_siteportfolio_men_expert_screen_siteportfolio_men_expert_screenportfolio_men_expert_produktyportfolio_men_expert_ulotkiportfolio_men_expert_banery

Kontakt

Planujesz działania w internecie? Podeślij nam brief!

Podeślij nam maila, zadzwoń lub wpadnij na kawę.