Lancôme – lansowanie produktu Teint Idole Ultra 24h

W 2012 roku marka Lancôme wprowadziła na rynek nowy produkt: podkład Teint Idole Ultra 24h. Zostaliśmy zaproszeni do współpracy przy akcji testowania podkładu przez Polki. Klient zdecydował się przeprowadzić aktywację konsumencką Gwarancja satysfakcji, w ramach której klientka mogła zwrócić produkt i odzyskać pieniądze jeśli nie była zadowolona z jego działania. Mieliśmy przyjemność tworzyć claim i logotyp akcji oraz przygotować minisajt, kreacje do kampanii internetowej, a także lokalizować reklamy prasowe, które ukazały się w magazynach Glamour, Zwierciadło, Flash oraz Pani.

Klient:L'Oréal Polska

portfolio_lancome_produkt_szablon portfolio_loncome_produkt_opis portfolio_lancome_produkt_test portfolio_lancome_baner_wizaż portfolio_lancome_produkt_uklad portfolio_lancome_produkt_zdjecie

Kontakt

Planujesz działania w internecie? Podeślij nam brief!

Podeślij nam maila, zadzwoń lub wpadnij na kawę.