Euro 2012 z Kotlinem

Lato 2012 upłynęło nie tylko pod znakiem grillowania, ale też piłki nożnej. Z okazji Euro 2012 Kotlin przygotował dla swoich fanów kolekcję magnesów z zabawnymi pomidorowymi piłkarzami, które dołączane były do ketchupów w okresie grillowym. Promocji konsumenckiej towarzyszyły działania na Facebooku. Obok prowadzenia dowcipnej (mamy nadzieję ;)) komunikacji, uruchomiliśmy konkurs "Drużyna Kotlina" oparty na popularnym mechanizmie flipper. Zawodnicy zdobywali punkty nie tylko dla siebie walcząc o nagrody, ale też dla drużyn, które reprezentowali. Dzięki temu w kotlinowe Euro w pięknym stylu wygrała reprezentacja Polski prześcigając Hiszpanów i Anglików. Efekty: ponad 25 tysięcy rozegranych gier . przyrost liczby fanów na fanpage marki Kotlin o 80% w trakcie trwania konkursu . poziom klikalności reklam w wariancie CPC wyniósł średnio 2-3%

Klient:Agros Nova Brands

Data:maj 2012

SPRAWDŹ ONLINE
portfolio_kotlin_konkurs_fanpageportfolio_kotlin_euro_2012_graportfolio_kotlin_euro_gra

Kontakt

Planujesz działania w internecie? Podeślij nam brief!

Podeślij nam maila, zadzwoń lub wpadnij na kawę.