Ketchupowe love marki Kotlin

Ketchupy Kotlin kochamy od zawsze, a od początku 2012 roku rozsmakowaliśmy się w planowaniu i prowadzeniu działań na Facebooku dla tej marki. Ketchupowe Love to pierwsza aktywacja w 2014 roku. Kontynuując przyjętą humorystyczną linię komunikacji, zachęciliśmy użytkowników Facebooka do rysowania ketchupem wyznań miłosnych dla ich drugich połówek pomidora. Dla zwycięzców przewidzieliśmy nagrody w duchu marki - m.in. wzbogacające doznania podczas codziennego wspólnego gotowania fartuszki Cookie. Zgłoszenia były tak kreatywne, że przyprawiły nas o pomidorowy zawrót głowy, a fani z entuzjazmem przyjęli werdykt jury doceniając efekty prac laureatów. Sami mieli też możliwość przyznania nagród publiczności. Zajęliśmy się kompleksową obsługą konkursu: od pomysłu, przez zaprojektowanie i realizację aplikacji konkursowej, po przeprowadzenie kampanii, moderację, komunikację i rozliczenie. Efekty: 2 tygodnie trwania konkursu = przyrost liczby fanów o 12%.

Klient:Agros Nova Brands

Data:luty 2014

SPRAWDŹ ONLINE
portfolio_kotlin_baner portfolio_kotlin_zasady portfolio_kotlin_nagrody portfolio_kotlin_dania portfolio_kotlin_konkurs

Kontakt

Planujesz działania w internecie? Podeślij nam brief!

Podeślij nam maila, zadzwoń lub wpadnij na kawę.