Friskies na Facebooku

Facebook i koty są dla siebie stworzone. Kamikaze przygotowało i wdrożyło dla Nestlé Polska strategię obecności marki Friskies na FB. Uruchomiliśmy fanpage "Friskies – Dla kotów, które żyją pełnią życia", poprowadziliśmy komunikację i zorganizowaliśmy konkurs na Kocią Gwiazdę. Stworzyliśmy aplikacje rozrywkowe i konkursowe oraz projekty materiałów dla marki.

Klient:Nestlé

Data:marzec 2011 - styczeń 2012

SPRAWDŹ ONLINE
portfolio_friskies_kocia_aleja_gwiazd_baner portfolio_friskies_edycja_kotaportfolio_friskies_nagrodyportfolio_friskies_graportfolio_friskies_panelportfolio_friskies_konkursportfolio_friskies_informacjeportfolio_friskies_emisja_co2portfolio_friskies_opakowanieportfolio_friskies_materiałyportfolio_friskies_infografika

Kontakt

Planujesz działania w internecie? Podeślij nam brief!

Podeślij nam maila, zadzwoń lub wpadnij na kawę.