McCormick

Jak ugotować 213 potraw i zrobić 639 pysznych zdjęć w 88 godzin?

bazylia

Na przełomie marca i kwietnia 2016 roku agencja Kamikaze odpowiedzialna była za realizację sesji zdjęciowej dla międzynarodowej firmy McCormick. Głównym zadaniem było wykonanie fotografii dań oraz packshotów dla marek: Ducros (Francja), Schwartz (Wielka Brytania) i Kamis (Polska).

jałowiec
pieprz

Cele projektu:

sesja zdjęciowa
organizacja sesji zdjęciowej
sesja zdjęciowa
wykonanie i postprodukcja fotografii

Realizacja

Podczas czterech sesji zrobiliśmy ponad 600 zdjęć w trzech formatach. Sfotografowaliśmy przyprawy w widokach grupowych oraz kontekstowych na zaaranżowanych, dopasowanych do wymagań kulturowych tłach.

Największe wyzwanie stanowiło jednak przygotowanie w studiu aż 213 dań i zrobienie im zdjęć, których użyto następnie do zilustrowania baz przepisów marek Schwartz i Kamis. Dla każdej z marek powstały odrębne zdjęcia uwzględniające specyfikę rynku. Różniły się nie tylko daniami, ale również stylizacjami, które dopasowane były do preferencji konsumentów każdego z krajów.

Gulasz myśliwski
Makaron z grzybami i serem pleśniowym
Mus z bryndzy z chutneyem pomidorowo-malinowym
Fit up! Przyprawa do drobiu
Ducros menthe
Kamis Specialite

Agencja koordynowała cały przebieg projektu

Ustalenia kreatywne, znalezienie oraz weryfikacja podwykonawców, logistyka. Wykonane podczas sesji zdjęcia sukcesywnie zastępują dotychczasowy content na stronach internetowych trzech marek należących do McCormick.

Łyżki i przyprawy

Zdjęcia zostały wykorzystane na stronach internetowych:

jak również w pozostałych kanałach digitalowych powyższych marek.

Screen laptop
Screen laptop
Screen laptop

Projekt w liczbach

Kontakt

Planujesz działania w internecie? Podeślij nam brief!

Podeślij nam maila, zadzwoń lub wpadnij na kawę.