Opinie o Kamikaze: Klienci zadowoleni ze współpracy z agencją

04.07.2014/klienci, nagrody

Badanie jest bardzo korzystne dla Kamikaze – napisał Media & Marketing Polska w komentarzu do tegorocznego badania satysfakcji klientów.

Badanie rokrocznie prowadzi instytut Millward Brown na klientach polskich agencji interaktywnych. Agencje są oceniane w 16 kategoriach.

Agencja Kamikaze doceniona przez klientów w badaniu satysfakcji

W badaniu za 2013 rok Kamikaze jest na pierwszym miejscu w kategoriach:

  • Zadowolenie ze współpracy z agencją
  • Czy poleciłbyś agencję swojemu przyjacielowi?
  • Współpracuje z nami w rozwiązywaniu problemów marketingowych
  • Przestrzega zasad etyki zawodowej

Druga nota przypadła nam w kategoriach:

  • Projekty agencji są skuteczne
  • Zadowolenie z obsługi klienta
  • Oferuje nam strategiczne i długofalowe rozwiązania
  • Usługi agencji warte są pieniędzy, które jej płacimy

Klienci bardzo dobrze ocenili też:

  • Zadowolenie z kreacji i produkcji (miejsce 3)
  • Agencja rozumie brief (miejsce 3)
  • Zna daną kategorię produktową i jej sytuację rynkową (miejsce 4)
  • Rozumie ideę zintegrowanej komunikacji (miejsce 5)
  • Informuje jasno i szczegółowo, w jaki sposób wydawany jest nasz budżet (miejsce 6)

Wszystkim klientom, którzy wzięli udział w badaniu bardzo dziękujemy za udział i uznanie naszej pracy. Wysokie oceny traktujemy jako wielkie zobowiązanie na przyszłość. Obiecujemy wszem i wobec dawać z siebie jeszcze więcej.

Ze szczegółami raportu Media & Marketing Polska można zapoznać się na sklep.media.com.pl 

Kontakt

Planujesz działania w internecie? Podeślij nam brief!

Podeślij nam maila, zadzwoń lub wpadnij na kawę.