Kamikaze dołącza do Altavii – niezależnej, międzynarodowej grupy reklamowej.

13.12.2017/różne

Kamikaze dołącza do międzynarodowej grupy reklamowej Altavia. Tym samym grupa specjalizująca się w shopper marketingu wzmacnia swoje kompetencje digital na polskim rynku. Joanna Dering i Michał Ryszkiewicz – założyciele Kamikaze – pozostają jej głównymi zarządzającymi.

„W ubiegłym roku obchodziliśmy 10. urodziny agencji i doszliśmy do wniosku, że nasz dalszy rozwój wymaga silnego partnera o międzynarodowym zasięgu działania. Altavia jest dla nas idealnym partnerem, m.in. poprzez zorientowanie na konsumenta, duże doświadczenie w retailu, dysponowanie własnymi badaniami nt. zachowań konsumenckich (ShopperMind, Barometer), co idzie w parze z naszymi kompetencjami i doświadczeniami – mówi Michał Ryszkiewicz, dyrektor zarządzający Kamikaze.

„Kamikaze, podobnie jak Altavia, specjalizuje się w komunikacji B2C i współpracuje z markami szerokiej dystrybucji. Nie bez znaczenia jest też fakt, że mieliśmy okazję poznać się wcześniej, współpracując przy działaniach dla L’Oréal Polska. Odpowiada nam również federacyjna natura grupy Altavia, oparta na dużej niezależności i samodzielności agencji w grupie” – dodaje.

Altavia Polska specjalizuje się w tworzeniu i realizacji kampanii marketingowych, które pomagają zdynamizować sprzedaż dla czołowych międzynarodowych retailerów. Kompetencje całej grupy Altavia są zorientowane na retail i konsumenta. W zakresie shopper marketingu jest jednym z liczących się graczy w skali globalnej. Grupa przechodzi obecnie intensywną transformację, poszerzając swoje kompetencje w obszarze digital – Kamikaze jest piątą agencją digital przejętą przez grupę Altavia w tym roku na całym świecie.

Dzięki inwestycji w Kamikaze, agencję o ugruntowanej na rynku pozycji, poszerzamy nasza ofertę i siłę działania na polskim rynku. W Polsce od 15 lat pracujemy dla największych marek, jak Carrefour, L’Oréal, Shell. Nasi klienci oczekują od nas kompleksowej oferty, uwzgledniającej działania w digitalu. Dlatego poszukiwaliśmy partnera z tego obszaru, który również ma doświadczenie w pracy z dużymi brandami” – mówi Ireneusz Laskowski, szef i udziałowiec Altavia Polska.

Kamikaze od kilku już lat rozwija się w kierunku agencji strategiczno-kreatywnej z szerokimi kompetencjami i ofertą. W połączeniu z wiedzą Altavii w obszarze retailu i o zachowaniach konsumentów będziemy w stanie zbudować bardzo kompleksową ofertę zarówno dla marek, jak i retailerów, zorientowaną wokół klientów – dodaje Joanna Dering, założycielka Kamikaze.

Altavia Polska oraz Ireneusz Laskowski obejmują 60 proc. udziałów, 40 proc. pozostaje w rękach założycieli agencji: Joanny Dering i Michała Ryszkiewicza, którzy nadal będą nią zarządzać. Jest to zgodne z modelem działania Altavia Group na świecie. Agencja Kamikaze będzie działała wciąż pod swoją dotychczasową nazwą.

Altavia Polska specjalizuje się w dostarczaniu efektywnych rozwiązań do komunikacji z konsumentem w miejscu sprzedaży. Zapewnia klientom szeroki zakres usług: poczynając od kreacji i strategii, przez projektowanie standardowych i spektakularnych materiałów POS, przygotowanie materiałów do druku, kończąc na produkcji i logistyce do punktów sprzedaży. Altavia Polska należy do obecnej w 26 krajach Altavii, która obsługuje na całym świecie ponad 300 wiodących retailerów i marek.

więcej: www.altavia.pl

Altavia to pierwsza międzynarodowa, niezależna grupa specjalizująca się w kampaniach komunikacyjnych aktywizujących sprzedaż. Założona w 1983 roku przez Raphaëla Palti grupa zapewnia ponad 300 wiodącym międzynarodowym retailerom i markom innowacyjne, skuteczne oraz wykorzystujące nowe technologie środki do aktywizacji sprzedaży. Altavia działa w 39 miastach w 26 krajach i zatrudnia ponad 2 000 osób na całym świecie. Grupa odnotowała obrót w wysokości 700 milionów euro w 2016 roku.

ALTAVIA,THE RETAIL ALCHEMISTS

więcej: www.altavia-group.com

Kontakt

Planujesz działania w internecie? Podeślij nam brief!

Podeślij nam maila, zadzwoń lub wpadnij na kawę.