Rzeczywistość 2015 roku i trendy na 2016 rok w branży marketingowej

18.01.2016/komentarze

Wzajemne przenikanie się kompetencji agencji interaktywnych, kreatywnych, socialowych i domów mediowych to, moim zdaniem, rzeczywistość 2015 roku i silny trend na 2016 – komentuje Michał Ryszkiewicz, dyrektor zarządzający agencji KAMIKAZE. Nasi klienci już dziś budują swoje strategie marketingowe wokół tworzenia, dystrybucji i promocji wartościowej treści, często w oparciu o solidną analizę popularnych zapytań w Google… Więcej »

czytaj więcej

Czy pozycja Facebooka jest zagrożona przez młodszych konkurentów ?

18.01.2016/komentarze

Facebook to pierwszy portal, o którym myślimy w kategorii mediów społecznościowych. Posiada wielu konkurentów, którzy chwalą się dynamicznym. Wśród nich jest młodzieżowy Snapchat i jego starszy brat Instagram. Czy mogą one kiedyś strącić Facebooka z piedestału? Na to się jeszcze nie zanosi – twierdzi Izabela Hille, social media specialist w agencji KAMIKAZE. Analizując konkurencję, można dostrzec… Więcej »

czytaj więcej

Jestem Menel, czyli co z tą Łodzią

18.01.2016/komentarze

Czy ktoś w Polsce jeszcze o tym nie słyszał? O tej wypowiedzi napisano i powiedziano już chyba wszystko… Bogusław Linda, aktor grający w najnowszym filmie Andrzeja Wajdy „Powidoki” powiedział, co myśli o mieście, w którym przyszło mu brać udział w zdjęciach. Karolina Kornacka, strategy planner w agencji KAMIKAZE, komentuje słowa znanego aktora. Zdaniem Lindy Łódź… Więcej »

czytaj więcej

Kamikaze w IAB Polska

30.07.2015/różne

Dołączyliśmy do grona członków nadzwyczajnych Związku Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska. IAB istnieje na polskim rynku interaktywnym, technologicznym i reklamowym od 2000 roku. Wśród ponad 200 członków Związku znajdują się m.in. największe portale internetowe, sieci reklamowe, domy mediowe i agencje interaktywne. IAB Polska jest czwartym pod względem wielkości IAB na świecie biorąc pod uwagę liczbę członków…. Więcej »

czytaj więcej

O influencerach dla Marketing w Praktyce

08.05.2015/różne

Dzielimy się wiedzą i doświadczeniem. Ania Janczyk przygotowała tekst do kwietniowego numeru Marketing w Praktyce, w którym opowiada o współpracy z influencerami, zmianach w polskiej blogosferze, plusach, minusach i formalnościach. Do poczytania: MarketingwPraktyce_04_15

czytaj więcej

Kontakt

Planujesz działania w internecie? Podeślij nam brief!

Podeślij nam maila, zadzwoń lub wpadnij na kawę.