Kamikaze realizuje projekt badawczo-rozwojowy

31.12.2016/różne

Opracowanie rozwiązań metodycznych, funkcjonalnych i technologicznych na potrzeby systemu typu Marketing Automation zgodnego z koncepcją Omnichannel Marketing. Projekt dotyczy przeprowadzenia projektu celowego, obejmującego badania przemysłowe oraz eksperymentalne prace rozwojowe zmierzające do wypracowania rozwiązań metodycznych i technologicznych w formie algorytmów przetwarzania danych, szczegółowej koncepcji oraz prototypu systemu typu Marketing Automation, pozwalającego na znaczną automatyzację analizy zachowań… Więcej »

czytaj więcej

Zapraszamy Państwa do udziału w badaniu przygotowanym podczas działań w Grupie Roboczej IAB Polska Content Marketing

27.04.2016/różne

Ankietę kierujemy do reklamodawców, domów mediowych, agencji reklamowych, agencji PR oraz sieci reklamy internetowej. Jeśli nie należysz do tego grona, ale zagadnienie Content Marketingu i jego rozwój jest dla Ciebie interesujący, przekaż to zaproszenie do odpowiednich osób. Celem badania jest poznanie Państwa opinii o znaczeniu i skuteczności poszczególnych elementów komunikacji marketingowej, a także ocena zrozumienia… Więcej »

czytaj więcej

Case Study: Kampania reklamowa w serwisie YouTube dla marki Mapa Spontex

01.02.2016/case study

Czy Youtube to dobre miejsce do promocji nowoczesnych akcesoriów do utrzymania czystości ? Podczas gdy komunikacja reklamowa w tej kategorii produktów od lat podlega dominacji mediów tradycyjnych – radia i telewizji, ogromne możliwości wideo w Internecie postanowiła wykorzystać marka Mapa Spontex i powierzyła agencji KAMIKAZE obsługę oraz przeprowadzenie kampanii AdWords w serwisie YouTube. Miesięczną kampanię… Więcej »

czytaj więcej

Kamikaze dla L’Oréal Polska w akcji „Podziel się pięknem ze wszystkimi”

18.01.2016/różne

Ponad 20 tysięcy wysłanych kartek ze świątecznymi życzeniami to efekt pierwszej w historii wspólnej akcji L’Oréal Paris, Garnier, Mixa i Maybelline New York pod hasłem „Podziel się pięknem ze wszystkimi”. Od każdej wysłanej pocztówki L’Oréal Polska przekaże 1zł dla podopiecznych Fundacji TVN „nie jesteś sam”. Święta Bożego Narodzenia to wyjątkowy czas dzielenia się radością w… Więcej »

czytaj więcej

Rzeczywistość 2015 roku i trendy na 2016 rok w branży marketingowej

18.01.2016/komentarze

Wzajemne przenikanie się kompetencji agencji interaktywnych, kreatywnych, socialowych i domów mediowych to, moim zdaniem, rzeczywistość 2015 roku i silny trend na 2016 – komentuje Michał Ryszkiewicz, dyrektor zarządzający agencji KAMIKAZE. Nasi klienci już dziś budują swoje strategie marketingowe wokół tworzenia, dystrybucji i promocji wartościowej treści, często w oparciu o solidną analizę popularnych zapytań w Google… Więcej »

czytaj więcej

Kontakt

Planujesz działania w internecie? Podeślij nam brief!

Podeślij nam maila, zadzwoń lub wpadnij na kawę.